Marketing internetowy

Ostatnie lata, rozwój technologii komunikacyjnych, zmiany w sposobie funkcjonowania firm narzucają nowe form prowadzenia działalności marketingowej. Ważnym narzędziem do realizacji celów marketingowych są technologie informatyczne, a przede wszystkim Internet
Dzięki technologiom internetowym firmy w swojej działalności uzyskuja dodatkowe możliwości, które pozwalają na pełne wykorzystanie orientacji marketingowej.

Pod hasłem marketing internetowy , można zmieścić różne elementy takie jak tzw. reklama "pay per click" (np. linki sponsorowane Google AdWords, czy Onet Boksy), reklama banerowa, email marketing, optymalizacja i pozycjonowanie stron, marketing wirusowy, blog marketing, buzz marketing i więcej.

W zakresie marketingu internetowego, specjalnością DIGINET jest marketing w wyszukiwarkach internetowych na które składają się pozycjonowanie i optymalizacja stron oraz kampanie PPC(głównie linki i boksy sponsorowane).
Bardzo często obsługa klienta polega na tym aby połaczyć różne metody marketingu w wyszukiwarkach uzyskując najlepszą konwersje i przełożenie zainwestowanych środków na przychód klienta.

Wyszukiwanie stało się integralną częścią działalności internauty. Wiele osób postrzega Internet jako przeglądarkę z otwartą stroną wyszukiwarki czy portalu. Rosnące znaczenie wyszukiwarek jako sposobu docierania do informacji przez konsumentów, wpłynęły na rozwój marketingu, który można prowadzić za ich pomocą.

W tradycyjnej reklamie treść nadawana jest do odbiorcy, potencjalnego klienta i jej zadaniem jest przekonanie go do produktu. Wyszukiwarki internetowe dziaÅ‚ajÄ… odwrotnie – to klient jest nadawcÄ…, aktywnie wyraża swoje potrzeby, to wÅ‚aÅ›nie od niego wychodzi pierwszy komunikat. ZaletÄ… tego medium jest to, że odbiorcy reklamy majÄ… możliwość aktywnie informować o tym jakie sÄ… ich potrzeby. MajÄ…c narzÄ™dzia marketingowe, możemy podsunąć mu odpowiedniÄ… odpowiedź. Taka reklama nie jest inwazyjna.

Dlatego też kluczowe znaczenie ma widoczność w wyszukiwarkach i nią właśnie zajmuje się ten związany z nią rodzaj marketingu internetowego (SEM Search Engine Marketing), któremu poświęcona jest niniejsza prezentacja.

Frazesem jest już określenie że istnienie serwisu internetowego jest niemal bezcelowe jeśli prawdopodobieństwo odnalezienia go przez potencjalnego użytkownika (klienta) jest znikome.

marketing internetowy
pozycjonowanie i optymalizacja stron
linki i boksy sponsorowane
projektowanie stron WWW

DIGINET Bielsko Biała - pozycjonowanie stron, marketing internetowy w wyszukiwarkach, strony internetowe, projektowanie stron
Pozycjonowanie stron - Bielsko Biała
www.diginet.bielsko.pl | www.diginet.biz.pl | www.diginet-pozycjonowanie.com